czwartek, 17 maja 2012

TAG 11 pytań

Hej :)

Zostałam otagowana przez Patrycję z bloga http://artlook4u.blogspot.co.uk/  To mój pierwszy tag na blogspocie :) Myślę, że taka zabawa to fajna opcja, aby bliżej poznać się nawzajem, więc chętnie odpowiem na 11 pytań wymyślonych przez Patrycję :)

1. Lubisz próbować nowe rzeczy czy wolisz pozostać przy tych sprawdzonych? Dlaczego?

Jeśli trafię na rzecz, konkretniej - kosmetyk, który odpowiada mi w 100 % lub przynajmniej blisko, to obstawiam przy nim i kupuję ponownie i ponownie i jeszcze raz... Oczywiście w międzyczasie skuszę się na odpowiednik innej firmy, ale potem pluję sobie w brodę i z podkulonym ogonem wracam do mojego debeściaka. Dlaczego lubię sprawdzone rzeczy? To oczywiste - brak niespodzianek w najmniej oczekiwanych momentach :)

2. Jaki jest twój wymarzony produkt, na którym chciałabyś położyć swoje rączki?

Hmmm w ostatnim czasie marzą mi się kosmetyki Make Up Atelier Paris, ale fundusze mi na nie nie pozwalają :(

3. Wolisz malować się neutralnie, kolorowo czy totalnie szaleńczo? A jaki styl lubisz oglądać u innych?

U siebie na twarzy akceptuję wszystko prócz szarości - totalnie nie odnajduję się w zimnych, srebrzystych i burych makijażach. Ale już u typowych zim - uwielbiam takie makijaże. Bardzo lubię w moim makijażu ciepłe, słoneczne barwy - złoty, żółty, pomarańczowy, czerwony, do tego kapka turkusu czy zieleni i jest git :) U innych - wszystko zależy od typu urody danej osoby, każdemu pasuje co innego, grunt abym nie musiała oglądać pomarańczowego, odcinającego się od szyi podkładu i brwi "na nitkę".

4. Krótko ostrzyżone włoski czy bardzo długie i strąkowate (w sensie zniszczone)?

Jeśli ze zniszczonych dałoby radę jeszcze cokolwiek wykrzesać, to wolę długie. Ale jeśli włosy są naprawdę bardzo, ale to bardzo zniszczone, uważam że należy je bezwzględnie ostrzyc...


5. Gdzie chciałabyś spędzić całe swoje życie: w ogromnym i hałaśliwym mieście, czy na malutkiej i cichej wsi?

Różnie to bywa, ja jestem takim mega niezdecydowanym typem - gdy jestem w domu rodzinnym na wsi, to tęsknię za miastem, zaś gdy siedzę w Gdańsku to tęsknię za ciszą i spokojem wsi, ptakami, polami, zapachem ziemi... I weź tu dogódź człowiekowi! :) Ja chyba jestem skazana na ciągłe życie na walizkach!

6. Jakie są twoje najmocniejsze atuty, w wyglądzie i osobowości?

I tu jest kiszka dość poważna - nie jestem na tyle pewna siebie, żeby szastać i wymieniać swoje atuty :/ W osobowości myślę, że nieumiejętność kłamania dla niektórych może być moim atutem (ja czasem naprawdę żałuję, że nie umiem kłamać!). A z wyglądu? W sumie to jakoś szczególnie nie mam na co narzekać (dwie nogi, dwie ręce, głowa chyba zdrowa), ale ponoć mam ładne usta, więc niechaj one będą tu moim atutem... :)

7. Co wolisz - pracować z modelką czy jako modelka?

A to różnie bywa :) Ogólnie uwielbiam malować kobietki, ale jak widzę bardzo utalentowaną babeczkę, to wolę być modelką :)

8. Co byś zrobiła gdybyś wygrała $10.000 na loterii?

Pewnie spora część poszłaby na wymarzone kosmetyki, kolejna na zwiedzanie Tajlandii, Chin, Ameryki Południowej, Australii...i tu się chyba już skończyły pieniążki? :]

9. Jakie jest twoje wymarzone miejsce na letnie wakacje?

Marzy mi się nurkowanie w krystalicznej, niebieskiej wodzie, pośród kolorowych rybek, raf koralowych, skorupiaków i innych cudeniek. No i spanie na jachcie, o ile moja mini choroba morska by się nie uaktywniła :)

10. W którą stronę byś poszła: więcej ale tanich produktów czy kilka ale tych z wyższej półki?

Osobiście nie mam wielkich funduszy na zakup kosmetyków, ale staram się nie kupować rzeczy najtańszych (chyba, że są sprawdzone albo polecane przez naprawdę dużą rzeszę blogowiczek). Gdybym miała kasę, wolałabym mniej kosmetyków, ale jednak tych z wyższej półki.

11. Czy czujesz się atrakcyjną o poranku i jak sobie dodajesz pewności siebie?


Pewności siebie dodaje mi mój mężczyzna, który rano mówi mi, że "kocha mnie taką zaklejoną, bo jestem wtedy taaaka słodka" :) Ale wiadomo, najbardziej atrakcyjna czuję się choćby w delikatnym makijażu, który uwydatnia to, co ładniejsze i ukrywa mankamenty. Uważam, że jest dużo kobietek, które wyglądają rano atrakcyjniej, niż ja :)

Gładko poszło :) Dziękuję Patrycjo za otagowanie, mam nadzieję, że zaspokoiłam Twoją ciekawość ;) Ja już otagowałam grono dziewczyn na moim drugim blogu ( www.multicolor.pinger.pl ), więc nie będę  dublować sprawy.

Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję za przemiłe komentarze pod moimi postami - jesteście przekochane! :)


Najnowsze zdjęcia

Jak dojechać?