piątek, 18 maja 2012

Grzee i prezenciki :)

Hello :)

Wczoraj spotkałyśmy się na mega ploty z Karoliną :) 

Oczywiście nie obyło się bez paplaniny o kosmetykach (nasi mężczyźni są niesamowicie szczęśliwi, że się poznałyśmy, bo nie muszą już wysłuchiwać monologu na temat eyelinera i pigmentacji cieni). Tak się zapędziłyśmy, że gdy się ockęłyśmy, wskazówka zegara pokazywała godzinę 19:30! 

Karola sprawiła mi mega niespodziankę - coś świecącego, kolorowego, przyjemnego dla oka... Zresztą zobaczcie same :)


Powiedz kotku, co mam w środku?


Próbka sypkiego cienia Sugarpill Magentric


Przeeepiękny prawidziwie złoty sypki cień Sugarpill Goldilux


Wygląda jak prawdziwe, sproszkowane złoto - cudowny!


Sypki cień Lime Crime Dragon Scales


 Śliczny kremowy, opaliuzujący na złoto cień Lime Crime Nyph


Turkus Sugarpill Darling


Niebieski sypki cień z turkusowymi drobinkami Sugarpill Royal Sugar


Bardzo ciemny granat mieniący się na niebiesko i turkusowo Lime Crime Medusa


I moje ostatnie ulubione cienie MIYO, szukałam tego żółtego i nie mogłam go dostać! Karola...
MIYO Sunrise 27


MIYO Chili 13


Moje achy i ochy nie mają końca! Siedzę tylko i dłubię palcami w magicznych pudełeczkach, już sama nie wiem z której rzeczy najbardziej się cieszę!

Kochana - nawet nie wiesz, jak bardzo poprawiłaś mi ostatnio naprawdę kiepski nastrój...
DUŻA BUŹKA :*

Najnowsze zdjęcia

Jak dojechać?