środa, 29 stycznia 2014

Smoky Eyes - makijaż na studniówkę

Witajcie!

Dziś trochę bardziej wieczorowo :) Jako, że jest czas studniówek, chciałabym pokazać Wam moją propozycję takiego makijażu.

Zmalowałam, moim zdaniem, najbardziej uniwersalny makijaż wieczorowy - będzie pasował do każdej sukienki i do każdego typu urody - dla brunetek, dla blondynek, rudzielców, dla mniejszych oczu i każdego koloru tęczówki...

Podstawą jest matowy chłodny brąz plus mocne rozświetlenie wewnętrznego kącika. Uwielbiam zestawienie mat + mocny błysk :) Mam wrażenie, że wzajemnie wzmacniają się i pogłębiają...








make up & photo & model: Multicolor Emilia Borek

Na taką okazję nie obędzie się bez sztucznych rzęs! Moje ulubione to Naturalities z firmy Eylure, przenikają się w nich włoski czarne i brązowe, wyglądają mega naturalnie, pięknie zagęszczają :)

Dopełnieniem mojego studniówkowego makijażu (kiedy to było!?) są cieliste usta i świeży róż. Przywdziałam małą czarną, nadrobiłam prostotę sukienki pokaźnym łańcuchem na szyję i... szkoda, że dziś nie wybywam na żadną imprezę! 

Twarz

- podkład Dermacol 210
- puder sypki Kryolan Anti Shine
-  korektor pod oczy Make Up Studio Yellow
  - róż Sleek Santorini
- bronzer Pierre Rene nr 13
- sypki pył rozświetlający Inglot 02

Oczy

- cień do brwi Inglot 569
- baza pod cienie ArtDeco 
  - cienie Inglot 326, 357, 463,351
- mocno błyszczący cień Essence Metal Glam Eyeshadow
 - mascara 2000 Calories Max Factor
- sztuczne Eylure Naturalitier
  - klej Duo czarny

Usta

  - wkład pomadki Inglot 06

Żałuję, że nie umiem robić na tyle dobrych zdjęć, które ukazałyby ten mega błysk cienia Essence... Ale co Wam powiem - kupiłam pierwsze dwie tubki Dermacolu, specjalnie właśnie do zdjęć. I jestem bardzo zadowolona! Fakt, że nie wyszłabym w Dermacolu na dzień, ale do zdjęć i do makijaży wieczorowych, o ile ktoś lubi nieskazitelne krycie, ten produkt jest naprawdę spoko :) Nie testowałam trwałości, jednak krycie oceniam na mega plus!

A Wy lubicie Dermacol? Co o nim sądzicie, jak z trwałością?






Najnowsze zdjęcia

Jak dojechać?