sobota, 19 października 2013

Samara Morgan "The Ring" make up - charakteryzacja inspirowana filmem Krąg na Halloween

Witajcie :)

Dziś małych koszmarów część kolejna, Halloween nadciąga :)

Jaki jest wasz ulubiony horror? Ale taki, który faktycznie sprawił, że strach było iść w nocy siku do łazienki? :D Moim faworytem niezmiennie od kilku lat jest "Krąg" czy "The Ring". Główna bohaterka, Samara Morgan, tak naprawdę nie pokazuje się tam zbyt wiele razy, ale samo napięcie stworzone w tym filmie wystarczyło... Serio, przez naprawdę długi okres czasu miałam pewne obawy przed zapalaniem światła w ciemnym pokoju - cały czas miałam wrażenie, że szukając po omacku włącznika natknę się na jej mokre włosy... Podłogi z desek i wykręcające się z nich śrubki również mnie męczyły - zważywszy na to, że mam takie podłogi w domu :D

Pewnie byłybyście w stanie wymienić mi bardziej, według was, przerażające horrory - ale zastrzegam, że raczej nie będę ich znała. Unikam tego typu historii :)

Dziś w Samarę Morgan zamienia się Angelika, moja współlokatorka, którą miałyście okazję poznać w tym poście

Przy tworzeniu Samary inspirowałam się filmikiem na Youtube:


Nadbudowałam brwi i lwią zmarszczkę przy pomocy wosku do zakrywania brwi z Kryolanu, do stworzenia efektu odłażącej skóry użyłam przezroczystego kleju Duo. Niestety gdzieś popełniłam błąd, bo po pierwsze, brwi i cały ten wosk mega odklejały się od skóry - upatruję tu winę w braku odtłuszczenia skóry przed aplikacją. Po drugie, klej Duo, jak wysechł, okej zrobił się przezroczysty, ale później gdy nakładałam stick zmieszany z białą farbką, bardziej chwytał pigment i tworzył białe plamy... Niemniej nie dałyśmy się i dzielnie dobrnęłyśmy do końca. Efekty są takie jak widać, na pewno na następny raz będę mądrzejsza o te błędy i efekt będzie lepszy :)


Nie mogło obyć się bez telewizora!!! :D





A tutaj - ja, Angela i brew :D


Tak naprawdę Angie wygląda dużo ładniej :D 




Co byście czuły, widząc taką laskę w białej koszuli nocnej, boso, na środku ulicy, podczas powrotu z imprezy o 5 rano? :D

model: Angelika
photo: Piotrek

Najnowsze zdjęcia

Jak dojechać?