niedziela, 2 lutego 2014

Rudy Rydz - makijaż wieczorowy

Hello :)

Po ostatnim makijażu przekonałyście mnie, że warto pokazywać również te bardziej użytkowe makijaże - mniej kolorowe :)

I tak oto dzisiaj, przedstawiam kolejny wieczorowy makijaż (może być na studniówkę czy na co tam jeszcze innego :) tym razem troszkę trudniejszy w odwzorowaniu. Środek powieki zaznaczyłam błyszczącym złotym cieniem Inglot 108, wewnętrzny i zewnętrzny kącik miedzią Inglot 464, a całość porozcierałam tym samym brązem co w poprzednim makijażu, Inglot 326 :)







make up & photo & model: Multicolor Emilia Borek

Jak widać na załączonych obrazkach, ani kolczyki ani naszyjnik nie chcieli współpracować ;) 

Twarz

- podkład Dermacol 210
- puder sypki Kryolan Anti Shine
-  korektor pod oczy Make Up Studio Yellow
  - róż Inglot 68
- bronzer Pierre Rene nr 13
- sypki pył rozświetlający Inglot 02

Oczy

- cień do brwi Inglot 569
- baza pod cienie ArtDeco 
  - cienie Inglot 108, 464, 326, 351
- złoty brokat no name
 - mascara 2000 Calories Max Factor
- czarna kredka Isadora
- sztuczne Eylure Naturalities
  - klej Duo czarny

Usta

  - błyszczyk Joko J94

I wiecie co Wam powiem... Dermacol to moje kosmetyczne odkrycie! Używam go namiętnie od czasu zakupu - do sesji i do makijaży wieczorowych i normalnie jestem in love... Cały sekret to nakładanie go na bazę silikonową cieniutką warstwą, przy pomocy zwilżonego Beauty Blendera... POLECAM :)

Najnowsze zdjęcia

Jak dojechać?