wtorek, 14 stycznia 2014

Spring Freshness - zielony makijaż wiosenny

Hello :)

Chwilę mnie nie było na blogu, ale za to materiałów na bloga trochę się narobiło! Po raz kolejny odwiedziłam Kraków i Ellę Gajewską, moją kuzynkę, która robi cudowne rzeczy na głowę - stroiki, kapelusze, opaski, przypinki... Zaplanowałyśmy sesję, jako że Ela robi również zdjęcia - moje makijaże, jej nakrycia głowy, zdjęcia, modelki... Zdjęcia z backstage'u są już na fanpage'u (ale rym!) :) Powiem krótko... Było AWESOMEE :) Efekty niebawem.

Tymczasem dzisiaj dwa zdjęcia zrobione na spontanie - inspiracją był brokat, którego próbkę Ela dostała do zdobienia kapeluszy. Obsypałyśmy nim paznokcie, ja szybko domalowałam coś zielonego na oku, kapelusz również poczyniony został na spontanie... Takie akcje są najlepsze :)




make up/model: Multicolor Emilia Borek
photo/hat/retouch: Ella Gajewska Milinery

Twarz

- podkład Revlon Colorstay 150
- puder sypki Flormar 01
- korektor pod oczy Inglot nr 96
  - róż Inglot 68

Oczy

- cień do brwi Inglot 569
- baza pod cienie ArtDeco 
  - cienie Coastal Scents paleta 88 kolorów
- eyeliner czarny Wibo
- czarna kredka Isa Dora
 - mascara 2000 Calories Max Factor
- sztuczne rzęsy Eylure
  - klej Duo niebieski

Usta

  - mieszanka wkłady pomadek Inglot nr 05, 06, 23

Przy okazji zapraszam Was do odwiedzenia strony Elli, jej fantazja przyprawia o zawrót głowy! 


Przez tę zieleń powiało wiosną... Choć dziś wróciłam do Gdańska, a tu śnieg! A jaki jest Wasz sposób na dodanie sobie koloru w taką szarówkę? A może lubicie zimę?

Najnowsze zdjęcia

Jak dojechać?