czwartek, 24 maja 2012

Ray of light - makijaż kolorowy

Czeeeść!

Jakiś tydzień temu byłam na juwenaliach gdańskiego AWFu, gdzie na koncercie, zamiast gapić się na wykonawców, gapiłam się na oświetlenie sceny... i wtedy mnie olśniło.

Inspirację można znaleźć naprawdę wszędzie!

Połączenie dymu podświetlonego na fioletowo i zielono zapadło mi w pamięć na tyle, że musiałam zrobić make up w tych kolorach. Dorzuciłam od siebie trochę pomarańczu, co by nie było za nudno :)
 Dziś w roli modelki - Kasia, moja współlokatorka.

Koszulę ze zdjęć wygrzebałam ostatnio w sh - kosztowała mnie złotówkę :)





Twarz

- podkłady Revlon Superstay i FM Group
- puder Kobo
- korektor Make-up Studio Yellow
- duo bronzer-róż Flormar
- pomarańczowy róż Sleek Aruba

Oczy

 - cienie Sleek
- sypki cień Lime Crime Nyph
 - brązowa kredka IsaDora
 - czarny eyeliner Essence
- mascara Gosh
- brązowa kredka do brwi FM Group
- sztuczne rzęsy RedCherry

Usta

- pomadka IsaDora Burnished Pink
 - pomarańczowy błyszczyk Long Wearing Flormar L404


photo: Magdalena Juszkiewicz
model: Katarzyna Soboczyńska

Najnowsze zdjęcia

Jak dojechać?