wtorek, 29 maja 2012

Sunny Paradise - makijaż kolorowy

Hej :)

Nie próżnuję ostatnio, dzięki czemu mogę regularnie wstawiać fotki makijaży :) Dziś mejkap inspirowany pięknymi złotymi plażami i błękitnym oceanem... W takim miejscu mogłabym spędzić każdy dzień życia!
Kocham wpatrywać się w kryształową toń wody, jestem wtedy jak zaczarowana i nic ze świata zewnętrznego do mnie nie dociera ^^ 





Znów użyłam pomarańczu w makijażu, ale musicie mi to wybaczyć - ostatnio mam prawdziwą fazę na ten kolor, czy to na ubraniach, dodatkach, elementach wyposażenia domu czy w makijażu... :)

Twarz

- podkład Skin Balance Pierre Renr nr 21
- transparentny puder sypki FM Group
- korektor Essence Stay Natural 03 Soft Nude
  - róż Sleek Flamingo

Oczy

 - brązowy cień Inglot Matte 360 (brwi)
- baza ArtDeco
 - pomarańczowe i niebieskie cienie z paletki Sleek Sunset
- niebieski pyłek Gosh Aqua
- biały cień Elf z palety The Beauty Encyclopedia
- sypi złoty cień Sugarpill Goldilux
- turkusowa kredka Gosh Aqua Star
 - czarny eyeliner Essence 01 Midnight in Paris
- mascara Gosh Wonder Volume
- Duraline Inglot
- sztuczne rzęsy RedCherry

Usta

 - pomadka Inglot nr 319
- różowy błyszczyk Long Wearing Flormar L401

Buziaki :)

Najnowsze zdjęcia

Jak dojechać?