niedziela, 22 lipca 2012

The plum with honey - makijaż kolorowy

Dziś spróbowałam obfocić makijaż, który zrobiłam do pracy. Zdjęcia wyszły kiepskie, bo światło (a w zasadzie słońce) było po innej stronie niż moje okno... Ale lepszy rydz niż nic :)

Kolejny kolorowy zwyklaczek, taki, jakie lubię najbardziej :) Tym razem na linii wodnej dałam cielistą kredkę, co by mejkap nie był za ciężki. 

Następnym razem muszę się zmotywować i zmalować coś bardziej skomplikowanego :)

Czy Wy też nie czujecie przez tę pogodę, że są wakacje?! Już pomijam fakt, że i tak pracuję, ale w te wolne dni chciałabym móc położyć się plackiem na plaży... Bladość króluje! Przynajmniej piegi mi nie wyszły he he. Jeszcze!







Twarz

- podkład Ultra Foundation Kryolan nr 10
- transparentny puder sypki odbijający światło Vipera nr 12
- duet róż-bronzer nr P115 Flormar
- rozświetlacz AMC nr 61 Inglot
- puder brązujący Marrakech Dream For Blonde Joko

Oczy

- brązowy cień Inglot Matte 360 (brwi)
- baza Ingrid
- złoty sypki cień Goldilux Sugarpill
- cielisty, pomarańczowy, fioletowy, różowy cień Sleek
- mascara Gosh Wonder Volume
- gel eyeliner longlasting Pierre Rene
- cielista kredka IsaDora 52 Blonde
- sztuczne rzęsy

Usta

- błyszczyk Long Wearing Flormar L404

Najnowsze zdjęcia

Jak dojechać?