sobota, 21 lipca 2012

A little bit of colour - makijaż kolorowy fantazyjny

Wreszcie makijaż! Już nawet boję się liczyć ile czasu temu miałam czas, by cokolwiek zmalować... Dziś mam wolne w pracy, więc wreszcie mogę wyżyć się makijażowo :) Jednak moja lista 'do wykonania' jest i tak imponująca, że tylko jedno oczko zabarwiło się moimi ulubionymi kolorami...

Ostatnio pomalowałam się tak do pracy i dziewczynom bardzo podobało się połączenie takich odcieni. Skąd pomysł? Przypadek :D Złoty plus pomarańczowy to moje 'must' w prawie każdym makijażu (na mnie), a że miałam pod ręką jeszcze nieużywany niebieski cień... który za cholerę nie chciał ładnie połączyć się z pomarańczowym to dołożyłam fioletu - i bingo! To była kropka nad i :)





I na koniec kawałek mojej prawdziwej facjaty - makijaż może naprawdę wiele! :D


Twarz

 - podkład Ultra Foundation Kryolan nr 10
 - transparentny puder sypki odbijający światło Vipera nr 12
  - róż Sleek Aruba
- rozświetlacz AMC nr 61 Inglot
- puder brązujący Marrakech Dream For Blonde Joko

Oczy

- brązowy cień Inglot Matte 360 (brwi)
 - baza Ingrid
  - złoty sypki cień Goldilux Sugarpill
 - cielisty, pomarańczowy, fioletowy, niebieski, granatowy cień Sleek
- mascara Gosh Wonder Volume
 - gel eyeliner longlasting Pierre Rene
 - czarna kredka IsaDora 51 Indian Black 
- sztuczne rzęsy 
- cyrkonie

Usta

 - błyszczyk Long Wearing Flormar L404
- złoty błyszczyk Catrice Lovely Sinner C01

Najnowsze zdjęcia

Jak dojechać?