niedziela, 3 sierpnia 2014

Zielone pomarańcze - makijaż kolorowy

To smutne, że pracując na co dzień dla marki makijażowej nie mam czasu na malowanie na bloga... Ratuję się więc niepublikowanymi wcześniej mejkapami, jak ten poniższy.

Inspiracją dla tego makijażu były zielone pomarańcze, które powoli zaczynają wybarwiać się na pomarańczowo. Klasyczne cut-crease jak dla mnie jest prostsze niż normalne cieniowanie zieleni z czernią, jedynym problemem może być symetria.




Na koniec jeszcze zdjęcie totalnie bez retuszu - jak dla mnie to najgorsza część do przejścia. Mam trochę zdjęć makijaży, do których nijak nie chce mi się wracać, a wymagają np rozjaśnienia i zwiększenia nasycenia kolorów. I na tym ich historia się kończy :(


model: Emilia Borek
photo: Magdalena Juszkiewicz

Najnowsze zdjęcia

Jak dojechać?