niedziela, 9 marca 2014

Imprerfect - nieperfekcyjny makijaż wieczorowy

Ile razy pod rząd robiłyście makijaż? Niby do trzech razy sztuka.

Pierwszy makijaż - eyeliner nie chciał współpracować - zmywanie. Drugi makijaż - rozsypałam pigment na pół twarzy - zmywanie. Trzeci makijaż - już prawie 'mam to' - ale przez dziubnięcie cieniem nie tam gdzie trzeba - efekt pandy... To zdecydowanie nie był mój dzień! A chciałam zrobić najbardziej klasyczny, seksowny makijaż z okazji Dnia Kobiet...

Stwierdziłam, że trzeba jakoś wybrnąć. Nie mogłam poświęcić tyle czasu na darmo!

Skoro pigmenty tak bardzo chciały migrować - proszę bardzo. Jeszcze tusz im pomógł.

Przecież nie może być zawsze wszystko PERFECT. Prawda?






Czy Blogspot uskutecznia jakąś samowolkę jeśli chodzi o retusz zdjęć na blogach? To, co wyświetla się na blogu wygląda plastikowo w porównaniu do tego, co mam w pliku. Czy coś wiecie na ten temat i czy da się to wyłączyć?


Najnowsze zdjęcia

Jak dojechać?